Contact

Heb je een vraag? We zijn er voor jou! Je kan ons elke werkdag bereiken van 9u tot 17u.

Veelgestelde vragen

Bestellingen & abonnement

We leveren in heel Vlaanderen en Brussel. Ben je van een andere regio? Contacteer ons via hello@canteen.be

Ja, dit kan. Selecteer éénmalige bestelling bij jouw bestelling. Je ontvangt slechts één bestelling, vervolgens wordt het abonnement automatisch geannuleerd. 

Je kan jouw abonnement op elk moment pauzeren of stopzetten via jouw account.

Elke woensdag wordt er een nieuwe bestelling aangemaakt voor de week nadien. Bij éénmalige bestellingen wordt er slechts één keer een bestelling aangemaakt voor de week nadien.

 

De facturatie en de automatische online betaling van je bestelling gebeurt steeds op woensdag.

Voeding & recepten

Om de kwaliteit en versheid te garanderen raden wij aan de gerechten binnen de 1 à 3 dagen te consumeren.

Je eet de maaltijd best zo vers mogelijk op, dat is net de kwaliteit van onze formule. Vers = altijd het lekkerst.

 

Leveringen & betaling

Nee helemaal niet, al onze prijzen zijn inclusief levering.

Verantwoorde distributie vraagt meer planning. Daarom leveren we 2x per week gekoeld bij jou op kantoor. Maandag of donderdag telkens in de voormiddag tussen 8u30 en 12u00. 

Heb je een klacht, een vraag of opmerkingen over je levering, breng onze klantendienst dan zo snel mogelijk op de hoogte hiervan.

Je kan ons elke werkdag bereiken van 9u tot 17u.

Canteen_gezonde_lunch_sfeer